המזווה בוטיק גבינות

את בוטיק הגבינות הקמנו, אור ודור, לאחר שלוש שנים של פעילות בבוטיק הבשרים בו היה מקרר קטן של גבינות וביקוש ענק לעוד ועוד גבינות ומוצרי איכות.

כל המוצרים בבוטיק הגבינות נבחרים בקפידה לאחר בדיקת איכות מעמיקה הכוללת טעימות, בדיקת רכיבים וביקור במפעלי הייצור.
בבוטיק הגבינות יש כ-120 סוגי גבינות מכל רחבי העולם (חלקם הגדול פחות מוכרים לקהל הישראלי) וכמובן ממחלבות בוטיק ישראליות מדהימות.

אצלנו, תוכלו לעשות קניות הביתה וגם לבלות ולאכול במקום מתוך תפריט שף עשיר ומגוון שמשתנה מדי תקופה על בסיס טריות ועונתיות.
כל התפריט מבוסס על חומרי הגלם והמוצרים מהמעדנייה.
בבוטיק הגבינות אין תעודת כשרות.

הגבינות שלנו

במקררי הגבינות שלנו תוכלו למצוא שפע רחב של גבינות מכל מדינות העולם, יחד יצרנו תמהיל של כ-120 סוגי גבינות שונות, מגוונות, איכותיות וטעימות במיוחד.

את הגבינות שלנו אנחנו בוחרים באופן אישי -נוסעים לייצרני בוטיק ברחבי העולם, מגיעים לכפרים נידחים ביבשת אירופה, נוסעים לאיזורים שלא ידענו שקיימים בעולם, ושם, שם נמצאות הפנינים האמיתיות. יצרנים ארטיזנלים שמייצרים גבינות כמו פעם, עם טעם מיוחד וללא תוספות וזרזים מיותרים.

את הגבינות שאנחנו אוהבים אנחנו מביאים לארץ, או דרך יבואנים גדולים או בעצמנו.
כל הגבינות שנכנסות בפתח בוטיק הגבינות עוברת את בדיקת האיכות שלנו.

מוצרים

בוטיק הגבינות מוטעם לחובבי אוכל ובישול מכל קצוות הארץ, גם למקצוענים, גם לחובבי בישול ובעיקר לאנשים שאוהבים לאכול אוכל משובח!

במקום תוכלו להינות מקפה איכותי ותפריט שף שנוצר במיוחד עבור בוטיק המזווה – פסטות, קרואסונים כריכים ומנות בוטיק אשר משלבות את הגבינות הייחודיות במזווה ומוצרי המעדנייה.

תמהיל המוצרים רחב וכולל כ-400 מוצרי מדף מרחבי אירופה, ארה"ב, אפריקה, אסיה והמזרח התיכון. כאן ניתן למצוא מוצרים מטוניס, מרוקו, באלי, טקסס ועוד מדינות שפחות שכיח לראות את מוצריהן על המדף במדינתינו.

כל זאת תוך שמירה על איכות במחיר שווה לכל כיס.